Cajsa Schüllerquist

2012 genom min iPhone

Kategori: Allmänt

Sammanfattar året med bilder från iPhonen
Började året hemma i fina Bönan.
Blev lite jobb, både i sjukhusets källare och på Bomässan.
Påbörjade planeringen av ett projektarbete och tog en tur tilll Sthlm
Blev hockeyintresserad och fick uppleva ett Sm-Guld!
Våren kom
Hade fina stunder med klassen.
Avslutade andra året i skolan med klassfest
Cyklade hem när solen gick upp i början på sommarlovet
Tog några roadtrips med familjen.
TOG KÖRKORT!
Hade några fina kvällar med solnedgångar
Kastade mig ut i världen ensam för första gången och landade i Trieste.
Jobbade arslet av mig, hade hemlängtan, fick besöka Venedig, blev solbränd, hängde på en pir i solnedgången och fick för första gången stå på egna ben.
Kom hem glad och solbränd
Firade brorsan som fyllde 15!
Började sista året i skolan och "Fångade Dagen"
Hade en italienare inneboende hos mig en vecka, den mest intensiva veckan jag upplevt.
Började en tradtion med fredagsluncher med dessa fina
Tog en hel del promenader i mina gamla kvarter
Hängde även i bönan.
Gav mig ut på ett andra äventyr, denna gången till Rom.
Påbörjade Projektarbetet som innebar många bilturer och hårt arbete
Blev kär i ett pojkband
Firade bästis 18-årsdag
Började planera 2013 med fangruppen
Hängde på gymmet nästan varje dag
Invigde Gävlebocken
Spenderade löjligt mycket tid med bästis
Hann med några utgångar
Hade julbord och julklappsbyte
Klädde Disneygranen
Käkade julmiddag med finaste familjen
 
Detta år har varit grymt. Jag har rest mer än någonsin, stått på egna ben och fått växa upp. Fyllt 18 år och börjat sista året på gymnasiet. Året har varit fint på så många vis men nu blickar jag framåt och är redo för 2013! Har oerhört mycket att se fram emot och ännu större stunder att uppleva. Så nu kör vi.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: