Cajsa Schüllerquist

Plugg. Plugg. Plugg.

Kategori: Allmänt

Tog ledigt från skolan idag för att plugga ikapp. Fick gå upp halv sju ändå för att skjutsa mamma till tåget. Somnade om i soffan ett par timmar och skulle sen in till stan och möte Viktor. Märkte dock att en vinflaska läckt ut över mina fina tröjor så sprang runt med tårar i ögonen ett tag innan jag tog mig in till stan där jag körde runt i snön och letade parkeringsplats. Vi pluggade iallafall i fyra timmar innan jag begav mig hemåt. Mellanmål och ytterligare plugg innan jag begav mig till gymmet. 22 minuter på springbandet och 5 minuter rodd.
Har precis gjort pizza till familjen och sitter nu i soffan och kollar xfactor. Blir en tidig kväll ikväll för imorgon är det dags för PA-redovisning!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: